Sega uppdateringar!?! Ha Ha

Haha herregud dålig uppdatering och jag kan inte bestämma mig om jag ska ha den kvar eller inte? Såg nu att Linn kommenterat i April att jag ska uppdatera lite oftare haha! Ja i April så det va ju ett tag sen.
Men det kan ju samtidigt vara skönt att ha den kvar och kunna skriva av sig nån gång ibland också..!Hum.
Men nu har det vart mycke i skola osv sista spurten med del prov och allt! Och jag har klarat det och hur bra är inte det då? Jag är iaf super nöjd med att ha halva gesällen klar hehe :) En lättnad!
Och inte nog med det, på onsdag är det sista dagen... Hur tråkigt som helst men ändå hur skönt som helst att slippa åka så långt till skolan... Hum ja iaf, egen hårvård på Måndag skit bra som färtsätter på tisdag för middag och sen avslutnings fest på eftermiddagen/kvällen och sen städning på onsdagen :) sen slut.
Annars har min dag varit skit tråkig han med lite longering och ridning mellan regn skurarna mitt på dagen annars har jag bara setat här och degat...
Min mamma är i Turkiet, hur fusk är inte det? Jo jävligt fuskigt tycker jag >.< varför får jag aldrig åka utomlans? Ajo fattig student och det suger jag vet.... Men nån gång lär det väl bli ändringar på det också.. Hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0