2011-01-04

Sista veckan det är lov som började med massa jobb ist. Pengar iaf och det är ju bra :)
Julen har varit bra, julafton spenderades hos mina kusiner och senare på kvällen kom Anders :) runt 10 nån gång åkte vi hem.
Juldagen blev det middag med mormor, morfar, farmor, farfar, och så där.
Sen vid 6 - 7 tiden blev det Inflyttningsfest hos mig och Anders för att senare dra till Bowlingen. Festen hemma va nog bäst Bowlingen kunde man ju nästan skita i, hur mycke folk som helst och det slutade med att jag var helt blå på mina fötter efter alt folk som trampat mig på fötterna. Bättre lyckat nästa gång den 15:de :)

Nytt år har det ju också hunnit bli. Nytt år och nya möjligheter va det nån som sa! Yes, dock har år 2010 varit underbart med en del nya möjligheter faktiskt. Jag har fått tilbringat mycke tid tillsammans med värdlens underbaraste kille och börjat skola igen som faktiskt är väldigt roligt, som frisör :)  Men nu är det nytt år och nya möjligtheter igen så det ska bli kul och se vart det här året tar vägen nånsatns. Min önskan är att jag iaf ska få arbeta som frisör och att det fortfarande är jag och Anders :)

Idag och igår har det blivit lite jobb på stället som jag är lite vikarie på lika så imorn kväll blir det lite jobb :) Det är tur att jag får hoppa in lite när jag kan och det finns jobb alltid bra med lite extra pengar!
Snart ska jag åka till hästarna och göra klart dom för kvällen sen åker jag hem till Solberga och är med min aldeles egna underbara Anders :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0