6 Januari

Hum ett bra tag sen jag skrev nu. Men jag har varken haft tid eller lust, hehe.
Iaf nyår, vad ska man säga :P Jag såg inte många raketer iaf. Men det firades iaf med den bästa <3, och Linn, Andreas, och Magnus :P
Hamnade i Röjeråsen av alla ställen..
Dagen efter rätt seg, erkänner rätt bakis va jag också. På kvällen blev det Larz kristerz haha, mja vet itne om det var någon hit men iaf. Mamma och Pappa bjöd mig och Anders så.
Dagen efter vart det lite småt party också. En aning lätt på värkad var man.
Sen har jag både hunnit jobba rida vart med Anders hum sen har jag ett minne av att vi har vart på mellandagsrea också haha :P Jaja massa som hänt..
Nu snart får det nog bli sängen iaf. Sova ensam också som jag inte gjort på flera dagar eller jag menar veckor! Ska iaf jobba på Travet imorn. På skolan jag gick på. Känns som flera år sen. Men det går nog bra :P
Sen har vi kollat på baksmällan nu på kvällen också (Y) Var väl helt okej :)
Nej nu blir det nog och lägga sig i sängen och försöka sova. Efter som jag ska va vid travet kl 7. Phu vad segt det kändes.. Men det blir nog bra! Förutom att det känns som det kommer vara jävligt kallt..

Och måste uprepa igen, jag världens bästa kille!
Anders ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0