19 Januari

Klippte mig igår, Äntligen. Senare på kvällen ridlektion, och fick rida Ronaldo =) Gick ganska bra.. Bättre på slutet som alltid.. :P
Har jobbat idag :) Och det Finns en tant som skällt ut mig en gång. Men idag när jag va in så sa hon att jag var en av hennes favoriter ;) HAHAHA Kul att höra iaf.. :) + att hon sa att mina föräldrar borde vara stolta över mig över olika anledningar haha.. Jaa vissa av dom är ju bra söta...
Efter jobbet drog jag till hästarna och på vägen hem råka jag kolla på nåt annat än på vägen (väldigt osmart av mig) så tjop satt jag fast där i snö drivan... :P Pinsamt, farfar fick dra upp mig haha.
Imorn vet jag inte vad som händer, kan nog bli en tur på hästarna.
Och Facebook är dum mot mig..
Men jaja.. :)
Nu längtar jag bara efter Anders <3
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0