15 Januari

Igår eftermiddag kl 5 åkte jag till Anders i Falun :) Äntligen fick jag träffa honom.
Blev så att jag sov kvar där.. Skjutsa han till jobbet och åkte hem idag.
Och när jag kom hem och skulle ta en dusch funka det inte, kom typ inge vatten :S :P jätte konstigt så tog mina kläder och allt och testa om det gick på andra toan. Men icke.
Men just då kom pappa hem och sa att det va nå fel i brunnen där nere.
Kan säga att man är rätt handikappad utan vatten. eller det känns som det iaf.
Men nu är dom där nere och försöker fixa det iaf.
Så Nu sitter jag bara och väntar på att Anders ska komma hem :)
Konstigt att man kan sakna en person så mycket.
Men jag är kär, aldrig någonsin vart så kär i en person som nu :)
<3

Kommentarer
Postat av: anna

SV: okej tack :D<3

2010-01-18 @ 23:02:44
URL: http://annnahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0