13 Januari

Tråkig och vääääldigt seg dag!!!
Ridningen började i måndags (: Vi startade med gymkhana.. Kul, och jag fick Ronald (: Hoho. Han går heller itne längre så mycke på lektionerna. Då han är under tillridning. Se om han kan muskla på sig lite mer och så där..
Men som tur ärfår han gå med på lektionerna med dom lite bättre ryttarna :) Annica sa att jag skulle ta åt mig så jag e stolt över att jagj får fortsätta rida honom iaf :) Hihi..
Igår blev det mora med mamma. Följde med och kika i lite affärer och så där medans hon klippte sig :)
Hitta en tröja. Sen köpte jag en riktg katt låda till min lilla katt! Så nu hoppas jag på mindra katt sand utanför lådan!!!

Och vet ni vad. Anders är Saknad!!! Väldigt Mycke. <3 
Han åkte till Falun Måndag kväll. Kommer inte hem fören imorn eller på Fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0