20/12-2010

Tiden går ibland aldeles för fort för att bloggen ska hinnas med!
Nu på måndagsmorgonen har jag hunnit om besiktiga min lilla bil som dom fortfarande klagar på min handbroms..
Men nu snart är det iaf julafton och idag är de första dagen på mitt jullov :)
Skolan går alldeles utmärkt, kunder och hela köret och man känner hur mycke säkrare man blir. Långhår har vi även haft på schemat, hur kul som helst faktiskt. Finns så fruktansvärt mycke man kan göra med hår!
En hel del party på slutet, Roligt dom flesta gånger och mindre roligt andra gånger men inget kan väl jämt vara 100 bra...
Jag och Anders har ett eget litet hus vi kommer få bo i nu, Allt kanske inte är klart men vi sov där i natt iaf :) Det känns iaf hur mysigt som helst, Anders är och kommer alltid vara den underbaraste :)
Och jaaa jag längtar redan till helgen! Julafton sen juldagen = party på kvällen! Linn har fyllt 18 då också hehe :) och sen står deti inte på förens det är nytt år heller!
Ridning ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0