Augusti snart slut och hösten börjar närma sig

Det är inte lätt när det är svårt.
Nu blir det gonatt efter en prommis från Änderåsen!
Men förste måste jag säga att jag saknar faktiskt en hel del utav mina gamla kompisar väldigt mycket dom som man för det mesta alltid kunde träffa och umgås med och ha massa kul ihop med! Gymnasiet kommer jag nog aldrig glömma då allt utveklades bara posetivt, Från första dagen till sista dagen var jag som en helt annan person, helt enkelt den jag egentligen velat vara men aldrig fått chansen att växa så mycke som jag gjorde dom tre åren. Helt UNDERBART var det!
Men nu känns det som jag sjunkit igen nån nivå bara. Folk hör mig inte på samma sätt som då och jag är inte den som finns i mängden som åren 06-09, dom åren kommer jag aldrig att glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0