13 April

Inte mycket skrivet i denna blogg inte.. ^^
Iaf så börjar jag min frisörutbildning den 3 Maj, alltså bara några veckor kvar. Nervöst men kul :) Och hoppas på jobb där efter!
Nåja sovdags snart efter en dag med lite jobb och bilfix efter som den ska besiktas imorn hehe får se hur det går :).
Så nu intar jag min andra ensamma natt då Anders är i Falun och jobbar!
Tråkigt och ensamt, men bra för honom och få jobba :)
Så godnatt!



Anders Landin
du är den jag minst av allt vill bråka med.
du är den jag alltid skrattar med eller åt.
du är den som får mig att må bra.
du är den jag vänder mig till.
du är den som jag vill vara med, på riktigt.
du är den som satt dessa djupa spår, långt in i mitt hjärta.
du är älskad och alldels underbar


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha patetiskt att du kopierar mig exakt! så när som på att jag har saknad med och "långt in i hjärtat" tillåme kursivstilen är på samma ställe!

2010-05-23 @ 21:19:27
Postat av: Anonym

moget och ta bort kommentaren. du vet ju att de är sant. alla vet att kopierade HENNES text.

2010-05-24 @ 21:55:30
Postat av: Anonym

STÅ FÖR VAD DU GÖR!

2010-05-24 @ 22:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0