Trööök åter IGEN.

Nuru, för ett tag sen satt jag med sen söt sovande bebis i famnen, så himla mysigt :) jaa sen fick han ligga i min säng och fortsätta sova när mina armar inte palla att hålla honom mer hehe x) joooru. Iaf, kollar på idol Höhö vet inte om det är lika kul som dom första åren men jaa. Och sen så var det Ronny och Karin som kom och hälsa på, mycket trevligt. Men nu har dom åkt hem så nu sitter jag här igen. Mindre roligt FAST Linnea loggade typ precis in, tummenupp för det javisst :)

Och HEJ kan mina önskningar nån gång få gå i uppfyllelse? Om ja, låt dom göra det den här gången då :) Tack!
Jag och Linnea kör på Posetiva tankar :)
Nuru snart blir det sängen. Jaaa sen har jag bytt madrass med Mamma och Pappa så jag har fått en lite mjukare säng ^^
Iaf, imorn ska jag försöka hitta ett par nya ridbyxor.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0