Hej Måndag!

Longerade Drew idag, Lite intressant Haha. Men han var duktig :) Högervarv var han lite koko men det gick bra. Och jaaa jag blev såklart snurrig men jaja. Och det är något som inte stämmer riktigt med honom. Hum typ stel i bakdelen när han iaf går i hagen, men nu har jag smörjt han med lite liniment så får vi se om det b lir bättre. Lilla plutt <3
Fille borstade jag bara, och så klart hade jag glömt flätorna i under att jag vart borta, så lite slitet men det blev bra när jag drog ut dom :) Och så får vi se hur länge manen liger på samma sida ;)
Och bara så ni vet, jag e jätte kär i den hästen, Han e aldeles för snygg och jag har turen som "Äger" den hästen <3 Japp det är jag glad över!!!
Jag menar, jag e glad över att jag har dom två hästarna (: Vad skulle jag egentligen göra om dagarna när jag inte jobbar om jag INTE hade dom? Jo jag skulle bara gå hemma och bli FET ;)
Ikv, blir det ridlektion. Sola innan som vanligt, Joo jag tror så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0