Jag hatar att skiva Rubrik ^^

Gick liiiite lättare att komm upp idag. Men jag var fortfaande väldigt trött när jag kom hem, så jag sov i 1½ timme ;) Haha jaja.. Duschade tanten som tror att man inte kan nån ting idag, Men det gick bra ändå. :P
Sen hade det kommit en ny gubbe på växeln som jag skulle ut och gå med x) Började met att jag träffade pappa när ha va och jobbade och frågade mig ska vi byta jobb HAHA. Jaja ^^När vi hade börjat gå märkte jag att det var rätt tungt att gå upp för hahaha :P
När det blev plant kändet jag mina spagettiben kom fram HA-HA-HA... Sen var det ner för kyrkbacken, bra brant backe. Och gubben sa du orkar väl hålla i mig nu va, jag bah ehm jaa x) Men jag tänkte, tänk va kul det skulle sett ut om jag tappade han Haha nej shit. Jag såg det verkligen framför mig, Men jaja vi klarade hela beckan utan att jag skulle tappa honom ^^
Jaa och imorn blir det shopping med Karin och Linnea :) Jag behöver nya skor.. Nya kläder e aldrig fel heller ;) MEN Jag ska försöka att inte komma hem med så mycke kläder!!! Måste Egentligen spara pengarna x) Sen åker jag och Linnea hem till henne, Sover över och nästa dag åker vi till Filipstad :) Och blir där över helgen. Och en Tråkig vecka väntas!!! Joo Det är rätt tråkigt att vara student :P Bara gå hemma och så där. Jobba nån gång ibland.

Iaf. Jag ska bli duktig, börja springa. Jag behöver det tror jag :) För att bli piggareee och lite sånt där ;) Värt ett försök :D
Så jag drar nog ut på en tur nu. Stoppar i musiken i öronen och springer (;

Sen tror jag att jag har glömt den där människan, Huhu. Det känns braaaaaa!!!
Sen Lördagen har det mesta kännts bättre!!! Jaaaoo, Och det är BrrrraaA det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0