Sur va jag!

Gick inge vidare va, nej för jag och Nevada går nog inte riiiiktigt ihop haha.. Hum nej, men det gick iaf bättre på slutet men är såklart inte nöjd ändå!!! Grinig som vet inte inte vad när jag satt på hästen :P men jag lugnade ner mig lite sen fast det var knappt!
Annica sa, det här var väl en bra kombination Sandra med ett stort leende på läpparna!! Haha jah fnös och sa nejdu det tycker inte jag då va då Pelle Bättre, hon bah jaa joo det kan jag hålla med dej om ;) men efter som Johanna ridit nevada några gånger nu så fick hon ta peller och Ronaldo är ju inte hel, Med lite humor i det hela va det ju också ;) Men hon sa att jag fick ju till det bra på slutet ändå, men det tycker inte jag :) Men båda jag och hon insåg att jag inte passade så bra med den hästen, men jag förvånar mig INTE om jag får henne på Måndag igen HAHA x) Iaf jag var värd en chokladkaka efter ridlektioonen så jag åkte och köpte mig en och en loka (Y) jodu jag vart väl lite gladare iaf ;)
Ja och inte nog med det jag försov mig! haha ja när jag kommit hem från mina hästar la jag mig i sängen och somnade vaknade halv 6, ingen hade börjat med maten och blablabla men jag kom till stallet i bra tid ändå (;

Och imorn inväntas en tråkig dag, Kanske följer mamma till mora om jag ångrar mig. Rida hästarna? jaa jag har ju inget bättre för mig (Y)!!!!

Nevada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0