Trött!!

Helt döööd, ja det var jag verkligen i morse, och lika död igår kväll tror jag x) för jag hade tydligen stält kl på halv 5 men jag skulle upp halv 6 HAHA. Jaa jooo Fasten jag fick sova till halv 6 kände jag mig som sveriges tröttaste människa -.-'
Jaa jag kom då till jobbet i god tid ändå :) 20 i 7 och börja typ kvart i 7-7 :) Slutade kvart i 2-2 (Y)
I mellan åt var det faktiskt rätt seegt men men :) Hahaha trode seriöst inte det skulle gå så bra som det gjorde.
MEN dom hade en förbaskad spenat till lunchen idag -.-' Kändes som jag hade spenat i hela köket när jag var klar. nejdah men nästan :D

Och vet ni jag fick inte rida Ronaldo igår :( ^^, Han den klanten har gjort illa sig i hagen, Så jag fick Pelle Höhö, En häst jag aldrig ridit. Jo ridit av men inget mer :P Och vi skulle hoppa, Och jaa det gick faktiskt bra men såklart kunde gått bättre :D Fast Annica sa gud va kul och få se den hästen gå fin, var ett tag sen nu. Jag bah hum okej x) så det känns som jag säkert kommer få rida den hästen när Ronaldo inte är frisk!!! Lalala jajaa..

Imorn ska jag jobba iiiiigen Fast på backåkern, och ett långt pass des utom.. Frpn kvart i 7 till halv 4 tror jag det var, Men jaja Pengar iaf :D

Seriöst jag e super trött, om jag lägger mig i sängen nu somar jag!!! Och det har jag faktiskt tänkt göra nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0