Trött och segt ^^

Hemma igen, rätt segt, och jag har gjort något fruktansvärt äckligt på jobbet. Jag tyckte det var väldigt äckligt >.< Usch haha :P jaja nog med det. Annars har det gått bra, Jobbade med Kjell och då brukar det gå bra.
Och imorn blir det att hitta på något med Malin ska bli trevligt, va ett bra tag sen :) Sagt många gånger att vi ska hitta på något men aldrig blivit av så imorn hoppas jag det blir av :D
Undrar lite när jag får min lön också? Men det visar väl sig.
Jasg e trött men jag ska nog inte lägga mig än har jag tänkt iaf :) Hehe ^^
Jag missade ridningen idag, tråkigt efter som det var hoppning idag!
MEN iaf godnatt lilla blogg, och jag längtar till Helgen så deeet så (: Bowlingen och marknad för heeeela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0