Torsdag!

För vet ni vad jag har hunnit rida faktiskt :D Och städat, fast jag har typ bara skrivbordet kvar men det tar jag sen :P
Red båda hästarna barbacka iaf. x) och att rida på fille barbaka, jaa inte det enklaste att komma upp på, han är stor och känslig heheh x) så det är ungefär som att sitta upp på en unghäst första gången. Så himla spänd och fundersam hahaha. MEN sen går de ju bra när vi kommit en bit, helt underbar att sitta ner i traven på jaa helt perfekt helt enkelt ;D
Men galoppen desta värre haha. + att han själv blev tveksam, jag vart spänd för det var itnel ika mjukt som i traven så jag trilla fram kanske lätt och han sakta av och jag fick änumer ont hahaha och han vart lite små spänd haha men några galoppsprång blev det iaf :)
Drew var som vanligt.
Iaf så ska jag snart åka och jobba eller jaa om en timme. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0