Rolig helg :)

Japp det har det vart utan alkohol (;
För Linnea kom på Fredagen :) Åkte och hälsa på skolan och lite så va rätt kul! sen när vi kom hem till mig åkte vi och red min heeeestarrr ;D och det var kul Höhö Roligare än igår när vi red, vet inte mina hästar va inte sig själva. Drew hade lite Rodeo för sig några gånger och jag satt babacka hoho men jag satt kvar x) Lyckades sträcka vaden en gång Men inte så mycke som jag brukar kunna lyckas sträcka den (: Men vi hade kul ändå :D
Sen när vi kommit hem duschat och så där kommer mamma in och säger att vi ska till mina kusiner och äta, Jao bara fortsätta att göra sig ordning då (:
Sen när vi hade ätit klart efter en stund drog vi ner till Rättvik och kollade, Mja det va ganska dött vaaa xD med en chips påse och lite snack så ordnar det sig alltid (:
Runt tio åkte vi utanför Bowlingen och kolla på alla människor som skulle in höhö men det var rätt dött där med vid den tiden ända tills vi själkva konstatera att dom flesta kommer nog int dit förens 11 tiden om inte senare som vi själva brukar hahahahahahaha xD så vi åkte hem igen (:
Och idag har hon åkt hem, och medans jag va i Rättvik passade jag på att Sola (:
Och nbu sitter jag hääääär, och jag längtar tills min sega bok är utläst så jag får reda på hur det går för den där tjejen!!!!  Hoho.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad läser du för bok? :)

2009-09-21 @ 09:06:39
Postat av: Sandra

Vinklippt Ängel läser jag (:

2009-09-21 @ 11:45:44
URL: http://sandraollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0