Rida rida Rida

Jaa känns som det är de jag har gjort hela dagen. HAHA..
Fille, jaa när jag hade ridit en it och kommit på att jag inte har så långt kvar till min pappas jobb så bestämde jag att jaa varför inte rida dit och säga hej haha :P
Men när jag kommer fram så är han inte ens där. och så börja fundera lite, jag har ju fan lika långt tillbaka Haha så himla duktigt av mig x) Men det var en lång tur iaf så jag tycker hästen ska vara nöjd, och jag är helt slut. Och kommer till stallet hoppar av och har fortfarande en häst kvar, HAHAHA Jaja kör på Sandra, så nu känner jag mig halv död. Men egentligen ska jag inte klaga bra gjort av mig :D Träningsvärk imorn kankse?
fast jag höll på att trilla av Drew 2 gånger :) Men jag var rätt slut innan jag börja rida honom så jag hängde inte med lika bra i alla svängar skulle jag kunna tro x)
Iaf nu e jag hungrig men jag får vänta ett tag till innan maten!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0