09-09-09

Jag verkligen HATAR när min jävla bror äter upp frukosten varenda jävla morgon!!!
Tänker aldrig på att det faktiskt finns fler i familjen.. Han stör mig :@ han är nog något jag ALDRIG kommer kunna komma överens med så länge vi lever under samma jävla tak!!!
Träningsvärk har jag också. Mm.. men jag vet inte vart jag har fått de ifrån :S Känns som om att bara för att jag red barbacka igår på Drew så kan jag inte riktigt fått det hum haha :P eller för att jag slog på EN sko på honom kan jag väl inte fått träningsvägk heller? jaja :)
Städa rummet idag kankse? tror det, tråkigt men det måste väl göras >.<
Min katt är söt, om man ruska på matkoppen och hon är ute kommer hon inom kort stund ;) HAHA. :P Jaja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0