Onsdag och jag är hemma Igen efter att ha jobbat ;D

Japp hemma efter att ha jobbat ist för Åsa :) Skönt att veta att man gjort nåt lite vettit idag ^^ haha. Sen åkte jag till mamma på hennes jobb och sa hej i brist på annat ^^. Och så klart varje gång jag är där kommer det in en gubbe och han pratar och han pratar och han pratar, shit säger jag bara x) och jag tror jag fattare hälften av vad han säger xD Haha jaja ^^
Iaf så imorn blir det jobb på Backåkern fick jag reda på idag (: Sköönt. Då vet jag att jag har något att göra ^^ Dock på eftermiddagen/kvällen ska jag jobba men jaja :P 14:30 - 21:00 (Y)
Och jag e rätt trött tror jag ska vila en sväng.
Och inten og med det hade dunder svårt att somna igår, Det v a lite jobbigt faktiskt Haha :P jaja jag kom iaf upp i bra tid i morse så :) Snosa typ två gånger bara (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0