Läst ut boken.

Jooo nu har jag läst ut den där sega boken Vingklippt Ängel x) Mjaa så himla bra var den inte tycker jag. Men jaa ändå lite hemskt för den där Flickan, efter som den är san. Hum men jaja :P
Iaf, ny vecka nya möjligheter. MEN frågan är vad jag ska hitta på idag igen. HAHA x) Ridlektion i kväll iaf (:
Jaja jag hittar säkert på något. Onsdag ska jag iaf Jobba på dagiset och städa igen :P Höhö.
Annars vet jag inte nå vad som händer i veckan. >.< Nej det här är fortfarande inte kul. Dagarna suger helt totalt. :P
Jaa, klippa mig och göra slingor behövs göras också. Funderar på att bestalla klipptid idag.
Och hästarna måste skos också. Hehe Som gamla vanliga jag hatar att ringa hovslgare eller ringa främmande människor över huvudtaget x) Vet inte varför. Men jaja dom bitts väl egentligen inte genom telefonen men iaf x)

Och ja det är väl typiskt, jag köppte nyss ett regn täcke åt fille för 500 kr, och NU har Hööks rea eller iaf ett snyggt täcke för en mindre peng höhö Men jaja det jag köppte kankse inte är billigt skit (;   x) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0