Jobba idag!

Joo imorse kl 8 vakna jag av att jag fick ett sms från resursen om jag ville jobba ikväll :P och jag skrev ja, efter som jag måste ha lite pengar x)
Iaf så somnade jag om och vaknade kl 10 av att en av hundarna kom in ^^
Så idag har det blivit ändrade planer!!!
Måste städa efter som Linnea kommer och är hos mig under helgen :) Treeevlig! Jag hämtar henne tio över 1 i Rättvik sen åker vi upp till våran gamla skola och kollar lite :) SEN köpa godis ;) Hehehe. Och efter det säkert rida :)
Så iaf städa i första hand, sen får vi se om jag hinner rida efter som jag ska jobba kl 4. :P
Pluss att det är meningen att jag ska laga mat så det är tveksamt om jag kommer hinna det men iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0