Inte fetare än hunden iaf!!!!!

Nej för det är jag inte!!!!! Hund jäveln åt upp alla mina Brownies, nåt fell måste hunden ha i hjärnan!!!!!!! Allt som va på bordet var uppätet.. nej en stackars klyftpotatis låg kvar!!!! Usch Hata!!!
Jag ska inte ha hund :) inte en sån hund iaf!!!
Ah iaf, jag har vart i rättvik idag, mamma skulle ta prover jag körde låg bakom två lastbilar heeeeeeela vägen. nej inte kunde dom lämna mellan rum  utan om man skulle köra om fick man lov att köra om båda två. Så jag fick tyvärri nget bra tillfälle för de och låg bakom dom hela tiden >.<
Iaf lämna av Mamma åkte ner på rättvik kolla lite affärer och jag fic hansen att pröva en tröja som jag sett många gånger i skyltfönstret och tur var väl det att den inte passade på mig He-he. jaa för då skulle jag blivit änu fattigare!!!
Jag köpte iaf så jag ska göra slingor behövs. :P Sen sola jag också (Y) yepp yepp, så vad ska man göra nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0