Inget verkar funka..

Jaha Varken tråkiga bdb eller Facebook funkar?? Blä Blä Blä..
Ja och sen vart har min förbaskade lön tagit vägen??? Jag vill ha den NU!!!! Jagh vill inte precis jobba gratis i det här dags läget!!! Alla har fått den förutom jag... (Y)
Det här suger va, ja det tycker jag!!
hum..
Iaf jag e van vid att min mamma kommer in och säger upp nu Sandra, och idag tyckte jag att jag vakna av det också men somnade om igen. Så när jag gick upp sa jag till mamma varför måste du väcka mig jämt? hon bah jag har väl inte väkt dej idag. hum okej? Jaaa vem vet jag kankse drömde.
Och inte nog med det, pappa är ledig från jobbet idag. Spelas musik på datan, hörs jävligt bra in i mitt rum!!!! Och när jag kommer upp, bara petar på mig och håler på!!! Han vet så väl att jag hatar när han är världens retsticka på mig på morgonen..
Inte vet jag kankse det som är kul då? Antagligen men inte vet jag :P
Nu sitter jag här i stort sätt och väntar på att Malin ska höra av sig.. ^^
Torsdag om jag fått min lön åker jag till Falun med Mamma säkert.
Och jag blir så förbaskat förbannad om jag inte får min lön!! för jag behöver den tyvärr :P
Så nu sitter jag och fördriver tiden med musik, ska väl hoppa in i Duschen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0