Hemma från jobbet nu!

Jobbat klart, och idag va dom vilda!!! ojojoj x) Flera stycken som sparkades, slogs, nöp mig, och rev mig HAHA. Jaa ibland får man stå ut med dom är utfalen, tur det inte händer allt för ofta och av flera stycken som idag ^^,
Plus att det har kommit en typ av "alkolist" dit x) han har iaf vart en :P så han bah jag vill ha en hutt nu nej efter maten (tjatade AS mycke) sen bah efter maten skullej ag gå coh ge han en hutt. och när han hade druckit upp den sa han til mig, du va då snäll du, dej ska jag komma ihåg dom andra är bara vrånga. HAHA Oh nooo va min tanke!!! Typ Hej då Backåkern x) Nejdå ^^
Jaja :) imorn kommer Linnea iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0