Hemma från Filipstad!

Jaaa, Kul helg har det då vart (:
Fredagen, mins så väl hur jag plågade i mit äckel Dricka x) Men ful blev jag sen!!!
Bakis på Lördagen, Japp japp, Så jag bestämde mig för att inte dricka eller jaa typ iaf ;) Men icke då. Kvällen blev inte fullt ut som igår men det var riktigt kul :D
Efter festen ehm jaa, Besök av Polisen, Men det kan jag förstå också ;) Vilket liv och stackars grannar? HAHAHA :P Kul var det!
Mja det var nog ett av det roligaste x) Vet inte hur länge Polisen stod där och ingen reagerade :P Lite helv sjukt faktiskt ^^, Och allt nej shit, Vet inte hur jag skulle reagerat om jag var polisen och kom in där.. Tror seriöt att jag bara skulle stå och skratta nej men jaa :P Heeelt sjukt!

Hem idag, gudars vad jag har åkte bil känns det som fasten vi åkte vid fem, stanna och åt, och jag var hemma typ kvart i 9. Och typ i Borlänge blev jag omkörd av en Polis med blå ljus och massa :S sen när jag kommer till Leksand er jag en bil som flyger och typ guppar satan nere i diket x) mja jar var så trött så jag reagera inte så först utan tänkte va fan ska den ner där och ta en genväg? Men nej då tänkte om och nej den måste ha åkt av och visst gjorde den väl det, en tjej som satt i bilen typ. Kollar bak i backspegeln ah då är hon fan påväg upp från vägen och bilar kommer nej herre gud säger jag bara :S så jag undrar kansek var hon polisen var ute efter? :S Ja väldigt mysko iaf.

Och nu är jag trött, Sova snart kanske. Vore skönt ;D
Och inga bilder från helgen blev det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0