Helgen (=

Jaa den har vart bra faktiskt :) Så det så. Mora på dagen och sen spela Bowling i Rättvik igår det var Trevligt (:
En på banan bredvid oss var typ vääldigt full!!! Kändes rätt farligt att slå klotet samtidigt som honom :P sen i sluet slutade det med att han kastade klotet på sälva banan hum och visa rumpan en hel det men jaja haha :P
Iaf e jag bra sugen på att bara åka till Falun och gå på gina och titta på kläder!!!
När min lön kommit så jaa vem vet kanske åker dit och kollar om jag får aldeles tråkigt nån dag i veckan vilket kommer vara mycket möjligt, om igen vill följa åker jag nog ändå själv. Men jaja :)
Fredag, jaa lite jobb på förmiddagen sen blir det Bowlingen för heeeea slanten :D Linnea kommer och det blir skiiiit bra :) Bra kul ska vi ha!!! Dansa Dansa Dansa!!!
Och imorn ska jag jobba också. Bra med lite Pengar (Y) :)
Jaa och sen är det dags för mina hästar att få flytta in tror jag :) Och ringa hovslagaren imorn, och boka av min ridlektion efter som jag ska jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0