Halv seg dag..

Jag har faktiskt städat mitt rum idag!!! Det blir finare än innan ;)
Bytt kattsand, joo min katt skvätter kattsand i hela mitt rum käns det som jobbigt. Innan hade jag små "katsandsstenar" :P som har legat i hela mitt rum känns det som iaf, nu den här gången har mamma köpt ett kattsand med större "kattsandsstenar".. emh jaa så nu ist leker den lille med stenarna >.< och frågan är om det där sandet kommer ligga kvar bättre i lådan eller om jag kommer ha stora stenar på mitt golv ist? jaa det visar väl sig.
Sen har jag vart ute och sprungit ;) FAST jag har haft träningsvärk, men det gick bra ändå :) Fast det blir väl värre imorn..
Nu vet jag inte nå vad jag ska hitta på!!!
Och jag är väldigt sugen på Glass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0