Grattis Farfar!!!

Mm.. på kvällen sa mamma att vi skulle till farfar han fyller ju år. Så jag följde med, lite roligare än att sitta hemma och uggla ;D Så Grattis till Han :)
Så jag har fått fika idag HA-HA-HA, Sandra änu lite fetare.
Och joo efter som jag har så fruktansvärt tråkigt om dagarna ska jag nog baka lite imorn, rida hästarna och ut och springa ;) ehm jaa städa mitt rum kankse efter som min söta katt grisar ner det ;) x)
Sen skulle jag behöva sola!!!
Och nu säger jag godnatt till bloggen efter som jag bloggat tre hela gåger idag om jag räknat rätt!!! HAHA Kul liv ;) nu åter går jag till Facebook och lite bdb som inte är liiiika kul längre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0