Förbaskade hals och lön...

Bättre idag, igår började jag få ont i halsen och sen senare på kvällen fick jag jätte ont i kroppen så jag la mig på soffan och somnade.
Och jaa idag är det bättre, lite tröttare än vanligt bara, ont i halsen och fryser lite annars är det bra :)
Fredag snart också iiiiihh :)
Och sen min förbaskade lön!!! Ringde idag igen ahh då säger dom i telefonen jag e tyvärr itne här idag har blivit sjuk!!!!! YEYYYYY.... ÅH så himla irriterande!!!!!! Jätte irriterande, tycker jag kan få dubbelt med lön den här gången. Tänk om jag skulle haft nån hyra eller så att betala? jaaa då känner jag att det inte skulle vart så lyckat vid det här tillfället! Blir så trött på det här...
Jaaa sen idag jag ska väl bara ta det lungt känner jag måste ta det lungt med min hals


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0