Fingersvamp!!

Japp jag vakna typ halv 11 gick upp åt fruckost la mig igen och spelade spel på mobilen hahaha, och mamma kom in och sa följ med och leta efter svamp, Jag va lite tveksam till det men har jag något bättre för mig? Nej så jag följde med :)
Iaf så sa mamma jaa nu ska vi leta efter fingersvamp, jag bah jaha men jag vet inte hur det ser ut eller, (jag vet inte nå om svampar) x).
Så sa hon jaa men jag ska visa vet att det finns här borta, när vi kommer fram till stället så är dom borta hahahaha xD men hon förklarade iaf att dom va gula och såg ut som fingrar :S så jag bah haha vad då sån här hon bah jaaaa precis sån där x) Och jag kände att jag inte va riktigt seriös när jag frågade om det var de där som va den svampen :P
Och sen så själv tycker jag det såg ut som en tvättsvampå på nå vis xD
Men vi plocka den aldrig. För den va tydligen inte tillräckligt gul så jag vet inte. HAHA
Så fortsatte vi gå och så frågade jag finns det inga andra svampar vi kan kolla efter då eller är det bara fingersvampen du känner till HAHA.
Och Ja var svaret jag fick HAHA Yeyy men jaja :) Inga svampar fick vi hem iaf x)
Sen har jag flyttat hästarna :) Meningen att jag skulle rida men nej så himla tråkigt väder >.< Usch, nu är det verkligen höst, fint på sätt och vis men inget mer som gillas med det :P
Sen har jag faktiskt vart och handlat i affären (; Höhö.. SÅ jag känner mig rätt duktig idag ;)
Sen funderar jag på en ny hotmail. Min msn är bara så jobbig. >.< Hehe . Men jaja!

♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0