En ny seg dag!

Japp nu e jag vaken, tack vare mamma den här gången. Tänk att man ALDRIG ska få sova tills man vaknar av sig själv!!!!!!!! Ah iaf jag e hemma själv, ska snart gå ner till postlådan och kolla om jag har fått mitt paket, jaa om jag har det så åker jag till rättvik och hämtar ut det!!!
Sen blir det hästarna, rida och lite sånt skit... På två hästar som jag förhpningsvis kommer komma lite bättre överens med än vad jag gjorde med Nevada igår, men jag ska väl inte säga för mycke haha :P kankse flyger av mina eller nåt idag! Lalalaa.
Och nu börjar mina nagelband spricka, bra iriterande. Det gör ont!
Sen tror jag att jag ska gå in och kolla mitt schema om hur det blir med jobb nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0