En dag jag har haft något för mig (:

Hemma nu efter att ha umgåts med Malin :) vi drog en sväng till Lager 70 och kollade lite :)
Och jaaa det blev en klänning, Användas på marknaden? jao vi får se :) Hehe!
Och mössan för i år är köpt (Y)  Skiiiit bra :)
Och en sak jag stör mig fortfarande på min ny klippta sne lugg lite gran men jaja :) Bra ändå kanske kan vänta längre då tills jag ska klippa mig igen ^^
Sen min hals e lute fuckad, vet inte vad som är fel. Men jaja.
Sen har jag inte orkat ge mig på det där med om lönen idag så får vänta tills imorn!!! Då ringer jag direkt när jag vaknat!!!
Btw, Känns som det inte riktigt är min dag idag. Gjort illa mig x antal gånger allt krånglat och jag mår inte på topp det här ogillas! :(

Mössan :) inte så bra bild. Den vart lite konstig på bild därav därför det blev som det blev finare i verkligheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0