Blev Rättvik,

Hämta mitt paket och lite så :) Så nuuu kan jag slå på egna skor ;D he-he-he.. Vilket jag redan har gjort idag x) kände ett liiiiiitet litet glapp på Drews sko hehe såklart åkte den av och i med nya söm, kände mig såååå duktig HAHA. Men jag var helt död i benen efter det!!! Eller inte helt död skulle nog klarat en sko till.
Sen red jag barbacka på honom det gick bra :) han börjar bli bättre mer balanserad i vänster galoppen nu :)
Sen Filles tur, jaa jag bara älskar att sitta högt på en häst <3 heeelt underbart :) jag vet inte varför men jag tycker bara det :)
Inget emot Drew men jaa :)
Och gick lika bra och rida Fille!!! Täcket som jag köpt åt honom passa Braaaa :)
Tror den andra pollen behöver nytt också men jaja inte så akut än :)

Och nu då jaa nu vet jag inte nå vad jag ska göra igen. ut och springa lite senare knakse? ;) nej jag vet inte :D
Föresten har jag sett en biffig älg idag höhö x) sprang över vägen när jag var påväg hem från Rättvik :) de va frääänT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0