Trillat av.

Åkte till stallet, gjorde klart allt. Ungefär som igår, åt frukosten i bilen och så vidare ^^ hehe.
Sen hämtade jag Fille i hagen för att rida. Och jo allt gick prima skit bra :)
Sen Drew´s tur, jaa idag flög jag av minsan. Jag fatta inte hur hästen kan va så snabb på att tvär vända. En sak som är säker inte lätt att sitta kvar då, när man spec. kommer i Galpp som vi gjorde!!! Ja sen låg jag ju där på baken och häst fan springer iväg så där fint och retsamt kollar efter mig lite i mellan åt.
Men jag han inte riktigt med efter som han tar en aning större och lite snabbare steg än mig!!!
Men till slut hitta jag honom Halv vägs av vad vi redan hunnit rida och det var en brrrraaa bit!!!
Och det värsta av allt är att han står där och glor på mig precis som om att Hehe hänger du inte med Sandra.
OCH nej det gjorde jag inte!!!
Blääää. Ajah skulle egentligen vara en lugn tur. MEn så blev det inte!!! Upp igen och när jag är arg slutar det inte lungt längre!!!
Och sen imorse kan man väl säga att Marlen var min ring klocka (; haha :D Trevligt!!!
Iaf så ska hon få låna en häst roligt för henne :)
Sen hoppas vi på att hon och Gandalf kommer upp gör en lång tur med mig och nån av hästarna :) Rooooligt :D

Kommentarer
Postat av: Marlen

jaa vi kommer nån dag framöver ;D

2009-10-09 @ 22:32:50
Postat av: Sandra

Weeeii :)

2009-10-11 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0