Torsdag!

Yes, var meningen att jag skulle hjälpa Mattias att köra hem en bil idag på morgonen men fick ett sms halv 9 du kan fortsätta sova så jag gjorde det, sov till 12 :) skööönt :) men hade rätt svårt att somna igår så låg och lyssna på musik på mobilen och skrev sms, hörde massa låtar som väkte upp massa minnen :) jaja :)
Iaf så har jag ringt hon som har handom lönen. Ehm jaa hon var rätt grinig, jag berättade att jag inte fåtmin lön och så där hon bah jaha men jag har iaf avprickat dig. Jag bah jaa men jag har inte fått någon lön för den skulle väl kommit i fredags? hon bah jaaa men vad har duför nummer jag kan nå dej på. så jag sa 072- och blablablabla. hon bah vah! 072 Jag bah Ja? (tjurtant!!!) Iaf så ringde hon en stund senare och sa att jag får inget papper hem om hur mycke jag får i lön och får den den 16 >.< jaja bättre sent än aldrig och hoppas på att jag får rätt med lön nu bara!!!
Sen ska jag köpa mig en ny mobil när min lön kommit har jag bestämt :) Jag längtar!!!
Sen har jag vart och bytt täcke på hästarna :) och gett dom päron haha xD Dom fick exakt lika många (; Fille tugga normalt medans Drew såg ut som en liten hamster i käften så propfullt var det ^^ haha
Nåja, sen undrade janice om jag kunde följa till Säter och hämta en bil. Ehm känns långt åt helvete ;o men jag säger nog nej till det orkar fan inte ska egentligen ligga och vila.
Och sen ska jag städa efter som Per och Linnea kommer imorn :D Då äree Fest vaaa ;) Bowlingen Japp Japp!!!
Jobb imorn också höhö, och Marknad hela helgen :)
Iaf känner att det har vart en dag jag har haft lite för mig iaf ^^ även om jag bara vart uppe i tre timmar än så länge x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0