Tävlingshäst..

Det är synd att min Fille är Triagelmärkt! :( Jag sitter just nu och drömmer om att få tävla!
Tänk om man hade råd med en tävlings häst :) jaa det skulle va nåt det. För jag skulle verkligen vilja börja tävla.. Men men, jag har inte pengar för det.
Och när jag sitter här och kollar på hästarna så är dom flesta så dyra =/
Samtidigt skulle det vara lite intressant att köpa en lite yngre polle kanske 5-åring eller nåt sånt :) Jaja
På Ridlektionen idag blev det Teori ist, rätt intressant och bra teori faktiskt :) MEN det är klart det är roligare att rida hehe ^^
Iaf min hals känns bättre men inte helt bra, och jag e så sugen på att rida imorn..
Inte kunnat rida på en heeel vecka, så jaa. Imorn tror jag att jag tar en lugn tur på dom båda. OM det går vill säga men jaja :) Får dra på en halsduk så kanske det går bra med halsen iaf och lite varmare kläder.. :)
Börjar verkligen bli kallt nu :( Fundera nästan på hur jag ska överleva vintern!!!
Mer hosta och förkylning har kommit under dagen också =/ Hum men men..

Och en sak, det var ett tag sen jag var "deprimerad" nu
Men det va en som sa gå efter din magkänsla Sandra, Och jag tror jag har gjort det lite mer nu faktiskt!

Drew och Fille <3



Kommentarer
Postat av: anna

jag vill oxå tävla :(((

2009-10-16 @ 21:14:21
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaaa :(

2009-10-17 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0