Skit data!

Jaaa Min data gör inte allt som jag vill!!! Men men. Nu kankde den funkar några minuter till innan den hakar upp sig (; kan ju hoppas iaf!
Jag vill ha en ny data en bärbar skulle vart helt underbart!
Gårdagen på kvällen var kul faktiskt :) Men det blev till och gå hem tidigt. Pappa höll på att somna (; HAHA.
Jaja trevlig att träffa Josefin och alla igen och så vidare!
Och idag har jag bestämt att jag skavara väldigt lat! Japp jag ska inte göra mycka alls ^^
Jo snart åka till affären och ta in hästarna på kvällen^^ Men inget mer.
Och imorn är det dags gör vaccination för svininfluensan, blöääää. Men jag överlever nog (;
Och på kvällen ridlektion :D
Och jag vet inte ska jag vara med på klubbtävlingen eller inte? det är frågan. Måste bestämma mig till imorn. Så vi får se ^^
Nej nu ska jag dra mig till affären och jag får för en gång skulle ta mamma och pappas bil ;)

Hejdå (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0