Ridlektion!

Kan börja säga att jag fick rida Raita idag x)
Hum bra fråga om hur det skulle gå :P
Men faktiskt så är jagnöjd, aldrig ridit hästen förr men hon gick faktiskt fint :)
Dock lite sämre galopp än andra hästar x) haha som Johanna sa finns bara en på och avknap på den hästen. Inget mellanting i galoppen :P Men men funka rätt hyfsat i mellan åt ändå :)
Annica sa att det var bra ridet iaf :) och sen sa hon att mitt lugna sätt att rida men ändå bestämd och visar hur det ska vara är något jag ska vara rädd om. Och det Tackar jag över att hon sa :)
Min han och blick har blivit lite bättre = änu bättre :) För jag tänkte inte ens på det så mycke själv idag. Så jaa :)
Iaf, nu blir det nog sängen. Så himla trött. upp imorn och ta ut hästarna och rida första gången med nya skorna på :)
Så, Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0