Ridit

Drog på mig en halsduk idag och red faktiskt :) Inte ridit på en hel vecka.
Fille var helt super bra idag :) Red lite dressyr.
Destovärre med den andra, det va typ ge hjärnet för honom idag. Funderade på om han verkligen visste att jag faktiskt sat på honom. Det va lixom upp med huvudet galoppera heeeela tiden i sidled och ALLT jag hade nada knontakt, och mina skänklar va det sista jag kunde använda!!!
Mjaaa lite kul vare väl när han hade lite egen motot MEN inte en sån motor som idag och kankse inte den mest passande dagen då min hals inte är riktigt 100..
Men jaja vi fick till det lite bättre på slutet :) då jag faktiskt fick lite mer kontakt med honom :P

Fille :) Han är bra han. (Fast det är Drew också på ett annat sätt (;  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0