Jobbat!

Upp tidigt i morse, nej jag va absolut inte trött -.-' fy fan. Usch när klockan ringer 6 jaaa så e jag trött usch!!!
Farfar har jovat att ta ut mina hästar när jag jobbar men den här veckan är han på elgjakt så fick gå upp tidigare idag! Men jaja.
Hemma nu iaf, funderar på att lägga mig och vila en sväng som kommer sluta med att jag somnar!!!
Sen äta, åka till hästarna och göra klart stallet sen vidare till ridklubben på ridlektion..
En sak som är säker, jag verkligen älskade sängen i morse fy tusan vad skön den va!!!
Sen jobb på Onsdag igen fredag får jag min lön för hoppningsvis..
Och mitt knä är bättre, men det känns fortfarande ibland som om att det ska hoppa ur på nå konstig vis men jaja blir inte sämre iaf :)
Nästa vecka blir det en vaccination mot Svininfluensan. >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0