Jobbat idag!

Jobbade idag, och såååå trött jag va i morse!! SÅ blir ingen ridning idag inte!!!
Men imorn blir det en liten tur på dom båda, ska till mora och kolla på modelvisning på eftermiddagen ^^ Mamma ska va med.. Så vet inte riktigt än när vi ska åka men jaja :) Får se hur morgon dagen blir.
Fredag Ja då får jag min lön för hoppningsvis :)
Måndag ska jag ta vaccination mot svininfluensan hum, Jaja, jag åker dit tidigt ifall man inte får ansträga sig så mycke efter, för jag har för mig att det var lite så när man va mindre? men kanske inte samma sak med den här vaccinationen.. Men bäst att vara på säkra sidan så jag kan rida lektion på kvällen sen :)
Jag e trött och hungrig. Ska gå och kika om jag hittar något att ääääta ;D


Kommentarer
Postat av: Sofia "Jitterbopbaby"

varför vaccinera dig? :S

2009-10-14 @ 18:53:21
URL: http://cherrykitten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Får det för att jag jobbar på backåkern och lite så där :P

2009-10-14 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0