Hopptävling!

Yepp, innan jag la mig igår stälde jag om klockan och satte larmet på 07:00 MEN jag kom inte upp fören 20 i 8 x) men jag va inte försenad iaf :) snarare en av dom tidiga (Y)
Jaja stillbedömning på hopptävlingen, inte min grej kanske? eller jag är medveten om att min sits är bättre men bättre kan den bli. Och bästa Ronaldo skätte sig fiiint :) jag e Nöjd och det känns som de är huvudsaken :)
När jag var på väg hem tog jag mitt stall på en gång :) fixade och red Fille :) Inte kunnat rida på en hel vecka tyvärr så idag hade jag en pigg Fille. När jag kom tillbaka va jag helt slut. Så jag kände Drew tar jag imorn annars blir det en väldigt olyckad ritt!!! För om Fille va pigg, vad är då inte den hästen, Haha.

Livet är fullt av känslor, känslor som är svåra att besegra, fånga och ge men också underbara och väldigt hemska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0