Hemma igen..

Yes, jag har kollat på Hockey igår (Lördag) i karlstad Hehe ^^ Färjestad mot Djurgården :P Höhö x) Och Färjestad van med 2-1. Vet inte om Hockey är min grej MEN jaja vi kul ändå faktiskt :)
Sen blev det tillbaka till Gräsmark? typ och kolla på Fotboll ^^ och Svarige förlora. Sen efter det blev det till och gå till några som satt framför en eld :) det var rätt mysigt faktiskt, Hum och en sak som va säker jag hade väldans problem att förstå vad alla sa där nere x) hum haha :P Men Christoffer sa det är bara skratta och säga ja typ Haha så jag försökte väl med det ^^.
Så helgen blev bra tillslut :) (Y)
Och idag kom jag hem, Jobb imorn och ridlektion på kvällen :) och sen då? Hum.. en till lång tråkig vecka invändar typ... Jaja nu har mina häster blivit nyskodda båda två med vinterskor så blir väl till och ägna sig åt dom hela veckan :)
Nu ska jag nog åka och ta in mina Hästar :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0