Falun, Borlänge!

Jao, Idag blev det att träffa klara :) SKit väder så en perfekt dag för lite shopping, Visst jag har fått min lön men den ska jag vara rädd om!!!
Blev först Falun, gick in en sväng på Gina, hitta ett par snygga byxor men nej köpte dom aldrig :P efter som jag måste spara lite på mina pengar ^^
Sen nån typ jag liknande tröja sett flera stycken men ingen jag riktigt vill ha MEN jag vill ha en sån :) Får se om jag hittar nån som jag gillar lite mer fram över :)
Inget på Gina den här gången blev det iaf. Så vidare till Borlänge Tog citty gross på vägen dit och kollade på lite häst grejer :P
Sen va vi framme i kupolen. OCH där hittade jag en trlja ^^ och ett par vantar på H&M :) Yeeah.
Sen inget mer där på kupolen :) Jo donken ^^ haha
Efter kupolen blev det Lager 70 ^^ Klara ville dit. och där hitta vi inget heller eller jo ja såg en mössa som jag trodde det stog svea på men nej det ståd serva eller nå på den x) Så nej hahahaha.
Och in på kicks där blev det lite hårspray. Sen raka spåret hem :) lämna av klara på bussstationen i Rättvik bara.
Och jag hoppas på finare väder imorn :)
Bystuge fest. och hoppas på lite ridning!

Mm.. Jag gillar låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0