En skod häst!

Idag hade jag kockan på 07:00, Jag hade väldigt problem att ta mig upp japp!!! Usch och fy.. Jaja, iaf kl 9 kom hovslagaren :P Och åt Fille hade han fått fel skor. Han hade bara med 2 brodd hål och jag ska ha 4. Så han kommer igen på Söndag..
Iaf så har Drew vinter skor på sig nu :) skönt. För man vet ju aldrig när snön kommer!! =/ Usch.
Och idag har jag faktiskt frusit :P Annars när jag är i stallet håller jag igång hela tiden, men idag satt jag ju och väntade på att min häst skulle bli skodd. Brrrr vad kallt det blev efter ett tag :P
Och nu är jag bara skyldig pappa 1000 kr >.< Usch irriterande att jag inte fick min jävla lön i tid!!!! Borde fått dubblt så mycke den här gången så som dom slarvar!!
Och mitt knä sen jag trilla av igår är fortfarande inte bra :(.. Jag vet tine men jag mins känslan i knät när när jag och Drew gick om kull och han la sig på mitt ben på en stor sten. Hum jaja det går nog över snart hoppas jag :)
Nu är jag hugrig så ska se om det finns något att äta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0