Funderat!

Setat och funderat lite nu på kvällen.
Att bli i andra hand är något jag egentligen inte gillar! Duger ibland och så vidare!!! Ja ni vet og vad jag menar.
Jag kanske borde vara van med sånt här men nej, det känns inte bra helt enkelt. Kanske inget man riktigt bir va vid men ändå! Har hänt allt för måna gånger nu.
Så jag har bestämt mig för att skita i dom personerna!!! Jag menar, jag ska väl inte behöva höra av mig varje gång? och bry mig hela tiden. Nej därför skiter jag i det. Och sen när jag väl duger och jag säger nej för den gången jaa då blir jag talad till en rutten skit!!! Men men Det är väl tacken för att man försöker bry sig och försöka finnas och hålla kontakt med personen!
Jag orkar inte med sånt skit längre!!! Så nu skiter jag i det och lägger min energi på dom lite bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0