Fullt upp idag faktiskt ^^

Åt frukost hemma idag ^^ Sen vidare till hästarna, fixade och gjorde iordning. Sen åkte jag till affären handlade det jag skulle. Åkte till hästarna igen :) Red som båda, Kandar på Fille lite dressyr på ängen :) Gick faktiskt bra :) Sedan Drew ut i skogen, Den hästen är helt otrolig!!! Men jaja. Vänster galoppen gick fint idag iaf :)
Sen hem åt lunch duschade tog det lungto ch gjorde mig iordning. SEN laga mat (; jo haha jag lagade mat Hahaha.. Pastagratäng blev det :) OCH jag lyckades!!!! Helt otroligt ^^
Efter att ha ätit blev det mora och kolla på modellvisning :)
Mamma va med (= Och det är klart alla kläder var fina MEN Mammas kläder var klart snyggast tycker jag :)
Så nu är jag hemma igen. Sova snart kanske :)
Nej nu ska jag pröva mammas klänning hon köppte och hade på sig på visningen :)
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0