Blåsigt? Kan man väl säga.

Iaf hade klocka på rigning idag x) huh det var lite jobbigt faktsitk :P Men jaja hästarna ska ju ut.
Mockade gjorde klart och städa lite i stallet faktiskt :). Plockade undan lite saker som jag inte kommer använda så mycke i vinter så det inte ser så stökit ut :). Sen hade jag frukost med mig så satte mig i bilen och åt den hahah xD Men jaja :) skönt och äta efter man pysslat i stallet faktiskt.
Sedan var det bara upp i hagen och leta på bästa Fille :) ja han är bra han. Fin som bara den idag också, Gjorde galopp ombyte så där snyggt igen. Men felet är att jag själv inte har fått in rätta knycken men det går tillslut :) Men snart kommer jag väl på den :)
Sen när vi svängt in på sandvägen kommit en bit knakar det till i skogen >.< jag vart lite paff lika så Fille, tack och lov att jag sattpå honom och inte Drew vid det tillfället då hade jag nog legat på backen.. Men det gick fint Fille vart lite spänd men slapna av efter en bit så :) Fin form helt underbar! <3
Kommer tillbaka, Drews tur :) japp börja blåsa änumer mitt på dagen när jag skulle rida honom.
Han var lite hispig den lilla busen :) Men tur vinden stoppa upp oss lite haha x) Han är så söt den pollen :)
Han är som en ponny verkligen. Men han va fin han också :) Det gillar vi va, det enda jag glömde var att smörja in honom men får göra det imorn ist..
Blås väder idag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0