31/10 - Lördag

Igår när jag va hos hästarna fick jag sms av Linn, ring mig när du vaknat. SÅ jag ringden är jag hade mockat klart :P Hon undrade vad jag skulle göra idag och jag sa. Rida hästarna först sen p+å kvällen skjutsa Mamma, Åsa och Annelie till nått i Leksand, hon sa okej tänkteo m vi kunde åka till rättvik och sola och lite så.
Så jag kom med förslaget jaaa det kan vi ch om du vill rida Drew så kommer vi iväg snabbare och så blev det :) Hon red Drew jag red Fille :)
Tog det rätt lungt sen när vi kom fram till slakteriet galpperade jag Fille lite :) Det gick fint. Skönt för Drew att ha någon framför också så han kan slappna av lite den virr pottan.
Jaa när vi var klar i stallet åkte vi hem duschade och fixade :P
Åkte ner till Rättvik och solade och åt lite :)
Sedan bestämde vi att lin följde med när jag skulle skjutsa dom där så jag slapp tråka själv.
Sen blev det natten för mig efter att ha snackat med en väääääldigt full person HAHA jaja Stackarn (; Det blir nog bra med baksmällan också ska du se HAHA.

Jaja idag börja halloween hoppet :P Ponnysarna idag. Åkte dit och kollade :) Och träffade Sabrina :) Trevlig var det :D kul att träffa henne igen.
Sedan hem igen och skjutsa mamma på Party IGEN..!!!! Jaja. massa skjutsandes hit och dit haha :P
Och inte nog med det frusit hela dagen. Och jag fryser fortfarande. Usch jag hatar det verkligen. Och såå trött är jag, lite jobbigt att sitta på läktaren faktiskt :P Haha ;)
Nåja Får se vad som hittas på ikv. Hämta mamma i natt iaf. HOn ahr låvat mig att hjälpa mig upp ur sängen imorn efter som jag ska vara i körhuset halv 9 kvart i 9 imorn och hjälpa till på tävlingen. Stora hästar imorn :) Sa att hon får fixa frukosten till mig också men får se hur det blir med det ;) Iaf Dra mig ur sängen komer hon nog få göra!!! Funderar på att vila ett tag. Blir ju lång dag imorn...
Jaja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0